ini saya^^

ini saya^^

Followers


hyeee to all...pd sape2x jer la yg singgah blog nie..haha
lame dah x update blog aku nie.. al maklomlah bz sejak melangkah masuk alam Unniversity nie.. FYI aq sekrang study kat UTM tercinta ..haha..opsss..tercinta ke? haha..in bachelor of engineering mechatronic ... Mule2x cm takcaye jer dpat masuk UTM nie sbb aq x pernah mimpi pon nak masuk UTm ...niat nak msuk UTHM jer...sbb uTm nie menakotkan skit,...tp tp tp rzeki aq kat sini...so...just accept it and follow the flow..haha...lagi satu aku masih tertnye knape aq bole tercmpak kat bidang mekatronik nie...aisshhh...actually aq x minat pon engineering nie...tp mak aq nak sgt aq jd jurutera..haha..soo , masin la mak aku...insya ALLAH:) ..aku cme kena blaja blaja and blaja sampai satu hari nanti aq berjye.. AMIN :)



nie laa fakulti aku :) haha....kini 2 blan dah aq berada d UTM :)

No comments: